Місцеві центри & Бюро правової допомоги  

   
Digest
   
peremishcheni
   

materialss

   

Актуально  

image013Інформаційна довідка щодо функціонування системи надання безоплатної правової допомоги в Україні за 2016 рік                                                       
image013Інформаційна довідка щодо функціонування системи надання безоплатної правової допомоги в Україні за 2015 рік                                                       
Cabinet of UkraineРозпорядження КМУ від 14.03.18 №155-р "Про затвердження плану заходів на 2018 рік щодо реалізації правопростітницького проекту "Я маю право"
minustНаказ Міністерства юстиції від 06.02.15 №44/7 "Про проведення конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються до надання безоплатної вторинної правової допомоги"
minustНаказ Міністерства юстиції від 31.12.14 №287/7 "Про затвердження плану заходів щодо розвитку системи надання безоплатної правової допомоги"
statРезультати досліджень проблемних питань, що виникають у сторони захисту при застосуванні нового кримінального процесуального законодавства  
02Презентація на тему: «Безоплатна правова допомога: результати, виклики, свіжі ідеї»

 

   

Корисні посилання  

   

Архів новин  

Травень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
   

На сайті один гість та відсутні користувачі

   

Відвідувачі сайту

лічильник відвідувачів сайту

   
   

Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Львівській області інформує про хід реалізації Адміністративної реформи на Львівщині

Деталі

Logo Ukrainian 160x80 ukСтаном на 1 січня 2018 року у Львівській області утворено 35 об’єднаних територіальних громад. Це приблизно третина від запланованих.

Нагадаємо, що вже четвертий рік в Україні триває процес об’єднання територіальних громад на добровільній основі в рамках реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади. Законодавство, яке унормовує питання реформи, постійно удосконалюється, виходячи із практики його застосування.

Окремо необхідно звернути увагу на те, що згідно з розділом IV (Прикінцеві положення) Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», законодавчо введено поняття «Староста», якого раніше не було.

Відповідно до статті 14-1 цього закону, староста є посадовою особою місцевого самоврядування, який обирається на строк повноважень місцевої ради, у селах, селищах, визначених за рішенням місцевої ради об’єднаної територіальної громади, утвореної відповідно до Закону України "Про добровільне об’єднання територіальних громад", за винятком її адміністративного центру.

Староста:

1) представляє інтереси жителів села, селища у виконавчих органах сільської, селищної, міської ради;

2) сприяє жителям села, селища у підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування;

3) бере участь у підготовці проекту бюджету територіальної громади в частині фінансування програм, що реалізуються на території відповідного села, селища;

4) вносить пропозиції до виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради з питань діяльності на території відповідного села, селища виконавчих органів сільської, селищної, міської ради, підприємств, установ, організацій комунальної форми власності та їх посадових осіб;

5) здійснює інші обов’язки, визначені Положенням про старосту.

Положення про старосту затверджується сільською, селищною, міською радою відповідної об’єднаної територіальної громади.

У Положенні визначаються права і обов’язки старости, порядок його звітності, інші питання, пов’язані з діяльністю старости.

Староста є членом виконавчого комітету ради об’єднаної територіальної громади за посадою.

Староста є новою посадовою особою місцевого самоврядування для представлення  інтересів всіх жителів сіл в об’єднаних територіальних громадах та для здійснення комунікації між громадою села та владою.

У своїй праці він керується повноваженнями, визначеними ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про добровільне об’єднання територіальних громад», а також Статутом  об’єднаної громади та у затвердженому місцевою радою Положенні про старосту.

З метою пришвидшення проведення адміністративної реформи, група народних депутатів України 29 грудня 2017 року зареєструвала в Парламенті проект Закону (№7467) «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення процедури добровільного об'єднання територіальних громад», яким передбачається усунення обласних рад з процесу формування перспективних планів.

Відповідно до проекту змін Перспективний план формування територій громад АР Крим, області затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням Ради міністрів АР Крим, відповідної обласної державної адміністрації.

Зазначені зміни викликані тим, що адміністративна реформа з одного боку гальмується окремими обласними радами, а з іншого виявлено значну кількість порушень ними методології формування перспективних планів.

Прийняття зазначених змін повинно пришвидшити процес здійснення адміністративної реформи.

Перелік об’єднаних територіальних громад, утворених у межах Львівської області, станом на 01.01.2018:

Заболотцівська сільська громада

село Заболотці

Бродівський район

Львівська

Воле-Баранецька сільська громада

село Воля-Баранецька

Самбірський район

Львівська

Гніздичівська селищна громада

смт Гніздичів

Жидачівський район

Львівська

Вільшаницька сільська громада

село Вільшаник

Самбірський район

Львівська

Луківська сільська громада

село Луки

Самбірський район

Львівська

Бісковицька сільська громада

село Бісковичі

Самбірський район

Львівська

Чукв'янська сільська громада

село Чуква

Самбірський район

Львівська

Грабовецька сільська громада

село Грабовець

Стрийський район

Львівська

Новокалинівська міська громада

місто Новий Калинів

Самбірський район

Львівська

Міженецька сільська громада

село Міженець

Старосамбірський район

Львівська

Дублянська селищна громада

смт Дубляни

Самбірський район

Львівська

Новоміська сільська громада

село Нове Місто

Старосамбірський район

Львівська

Бабинська сільська громада

село Бабина

Самбірський район

Львівська

Новострілищанська селищна громада

смт Нові Стрілища

Жидачівський район

Львівська

Тростянецька сільська громада

село Тростянець

Миколаївський район

Львівська

Ходорівська міська громада

місто Ходорів

Жидачівський район

Львівська

Жовтанецька сільська громада

село Жовтанці

Кам'янка-Бузький район

Львівська

Мостиська міська громада

місто Мостиська

Мостиський район

Львівська

Судововишнянська міська громада

місто Судова Вишня

Мостиський район

Львівська

Шегинівська сільська громада

село Шегині

Мостиський район

Львівська

Давидівська сільська громада

село Давидів

Пустомитівський район

Львівська

Нижанковицька селищна громада

смт Нижанковичі

Старосамбірський район

Львівська

Великолюбінська селищна громада

смт Великий Любінь

Городоцький район

Львівська

Магерівська селищна громада

смт Магерів

Жовківський район

Львівська

Розвадівська сільська громада

село Розвадів

Миколаївський район

Львівська

Воютицька сільська громада

село Воютичі

Самбірський район
Старосамбірський район

Львівська

Волицька сільська громада

село Волиця

Мостиський район

Львівська

Великомостівська міська громада

місто Великі Мости

Сокальський район

Львівська

Підберізцівська сільська громада

село Підберізці

Пустомитівський район

Львівська

Солонківська сільська громада

село Солонка

Пустомитівський район

Львівська

Щирецька селищна громада

смт Щирець

Пустомитівський район

Львівська

Рудківська міська громада

місто Рудки

Самбірський район

Львівська

Славська селищна громада

смт Славське

Сколівський район

Львівська

Кам'янка-Бузька міська громада

місто Кам'янка-Бузька

Кам'янка-Бузький район

Львівська

Мурованська сільська громада

село Муроване

Пустомитівський район

Львівська

Таким чином 13 районів Львівської області вже активно задіяні в процесі утворення територіальних громад, з них у Самбірському районі – 11 ОТГ, Пустомитівському – 5 ОТГ, Мостиському – 4, Жидачівському - 3, Миколаївському – 2, Кам’янка- Бузькому – 2, 1 ОТГ – на базі двох районів:  Самбірському та Старосамбірському.

З них 7 міських ОТГ, 8 селищних ОТГ, 20 сільських ОТГ. Всього, як зазначалось, 35 ОТГ.

Щодо 6 громад затверджено висновки Львівської обласної державної адміністрації, а саме:

  • Городоцька;
  • Добротвірська;
  • Завадківська;
  • Зимноводівська;
  • Нежухівська;
  • Новороздільська.

Як зазначив 5 січня 2018 року на своїй сторінці у Facebook перший заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ В’ячеслав Негода «Упродовж 2015-2017 років місцевим радами завершено процедури об`єднання та проведено перші місцеві вибори у 665 ОТГ, що знаходяться у 321 районі 24 областей України. Разом з тим у 146 районах із 490 не створено жодної ОТГ.

Найбільші кількість таких районів у Київській області - 18 з 25, Харківській області - 17 з 27, Кіровоградській - 13 з 23, Одеській - 13 з 26, Вінницькій - 8 з 27, Закарпатській - 8 з 13, Херсонській - 8 з 18 районів.

Очевидно, що ОДА, регіональним офісам реформ, проектам МТД необхідно проаналізувати причини такої ситуації та посилити інформаційно-роз’яснювальну, методичну роботу в громадах цих районів».

Контакти місцевих центрів, включно з бюро правової допомоги, де можна отримати безоплатну правову консультацію з питань реалізації адміністративної реформи на Львівщині див тут.

   

Безоплатна правова допомога

   

career

   

Com

   
   
logo fullsize
   
   
Tomorrowslawyer
   
mpk2
   

logo openeurope

   
FacebookGoogle Bookmarks
   
DNA 219x116
   
exam
   

Учасникам АТО  

ATO

   
exam
   

Адвокатам  

 

 

Акт БВПД та додатки до нього

   

Головна сторінка Правова допомога Адвокати Прес-центр Статистика Успішні справи Про Центр Контакти Безоплатна правовад допомога Графік Оперативна Адвокати Центру Про адвокатів Райони роботи адвокатів Аудіо Відеоматеріали Фотогалерея Статистика1 Статистика2 Статистика3 фб гугл Ytube